Szybkie ciasto z rabarbarem

26.5.18

Rabarbar, to jeden z owoców na który czekam z utęsknieniem cały rok. Uwielbiam go przede wszystkim za kwaskowaty smak, który idealnie współgra ze słodkim ciastem.



Składniki suche:
- 300 g mąki pszennej
- 2,5 łyżeczki proszku do pieczenia
- 150 g cukru
- 1 opakowanie cukru wanilinowego

Składniki mokre:
- 2 jajka
- 150 ml oleju
- 220 g śmietany

- 4 laski rabarbaru

Do miski wsypałam mąkę pszenną, cukier i proszek do pieczenia. W drugiej misce połączyłam jajka, olej i śmietanę. Mokre składniki wlałam do miski z suchymi składnikami, energicznie i krótko mieszając, tylko do ich połączenia. Rabarbar umyłam, pokroiłam na małe kawałki. Formę na tartę o średnicy 29 cm wysmarowałam masłem, wylałam ciasto i dodałam rabarbar, lekko wciskając go w ciasto. Ciasto piekłam w temp. 170 st. C przez 30 minut.

You Might Also Like

1 komentarze