Ciasto bananowe z wiśniami

11.4.17

Czas mazurków i serników powoli zbliża się, jednak na rozgrzewkę proponuję ciasto bananowe z wiśniami. Kwaśne wiśnie idealnie przełamują słodycz bananów, a dodatek mąki jaglanej i gryczanej doskonale wpasowuje się w charakter ciasta. 


Składniki:
- 100 g mąki pszennej
- 100 g mąki jaglanej
- 50 g mąki gryczanej
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 100 cukru
- 2 łyżeczki cukru wanilinowego
- 3 zmiksowane banany
- 2 jajka

- mrożone wiśnie

Do miski dodałam zmiksowane banany, jajka, cukier i wymieszałam drewnianą łyżką. Następnie w drugiej misce wymieszałam sypkie składniki i dodałam je do miski z mokrą zawartością. Energicznie wymieszałam drewnianą łyżką. Ciasto wylałam do tortownicy o średnicy o średnicy 22 cm i piekłam 50 minut w temp. 160 st. C.



You Might Also Like

1 komentarze